نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3045
-
الف
+

بازیگر سریال «شیخ بهایی» به جمع بازیگران «سلمان فارسی» پیوست

همزمان با اعلام دقیق زمان آغاز فلمبرداری سریال «سلمان فارسی»، «علی دهکردی» به جمع بازیگران این اثر فاخر تلویزیونی پیوست.

به گزارش آی فیلم 2 ، درحالی که قرار است فلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» از 20 تا 25 قوس(آذر) آغاز شود، «علی دهکردی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به عنوان بازیگر جدید این سریال اعلام شد.

پیش تر «علیرضا شجاع نوری» برای ایفای نقش میانسالی و کهنسالی سلمان فارسی انتخاب شده بود.

«علی‌دهکردی» زاده۱۷ عقرب(آبان) ۱۳۴۴ خورشیدی، دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی می باشد. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ خورشیدی با فلم «از کرخه تا راین» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» آغاز کرد.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی آقای دهکردی را در سریال هایی همچون «میکائیل»، «ملکوت» ، «شیخ بهایی» و «مزد ترس» شاهد بودند.

فلمبرداری سریال «سلمان فارسی» پروژه‌ عظیم رسانه ملی ایران به زودی در کرمان و جزیره قشم آغاز می‌شود؛ البته به دلیل تعدد لوکیشن‌های تاریخی، کشور ترکیه هم یکی از مقاصد عوامل این سریال برای فلمبرداری است.

در حالی که کرمان، خراسان، بخشی از تهران و قم از جمله لوکیشن‌های قطعی این سریال می باشند، عوامل تولید در سال 1399 خورشیدی راهی ترکیه می‌شوند.

با توجه به تاریخی بودن سریال «سلمان فارسی» از طراحی خاص صحنه و لباس‌ها برای نشان دادن اصالت تاریخی اثر استفاده شده است بدین منظور حدود ۱۲ هزار دست لباس برای تولید این سریال طراحی و تولید شده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر